Przejdź do treści

Lego Fortnite

    Saxs Persson przez lata nadzorował tworzenie Minecrafta, teraz w Epic Games odpowiada za rozwój gry Fortnite oraz nowego projektu – Lego Fortnite. W rozmowie z portalem TechCrunch wyjaśnił, że kolejne produkcje z serii Fortnite mają przyciągnąć nowych graczy, którzy nie są zainteresowani klasycznym Battle Royale.

    – Trzy ogłoszone przez nas gry, Lego Fortnite, Rocket Racing i Fortnite Festival, mają różne cele: rozszerzenie zestawu narzędzi w określonym kierunku, ale także przyciągnięcie nowych graczy, którzy powiedzą: „ach, Fortnite to nie tylko Battle Royale”. Naprawdę, musimy ich tylko przekonać do zainstalowania 54 gigabajtów – wyjaśnił Persson.

    Dalej wskazał, że Lego Fortnite jest pionierem w zakresie wielu narzędzi proceduralnych. Ponadto świat, w którym znajdą się gracze jest 20 razy większy niż ten znany z klasycznej rozgrywki. Gra ma łączyć gatunki i rozgrywki znane z innych popularnych produkcji, takich jak Animal Crossing, Minecraft czy Stardew Valley.

    – Model wewnętrzny był taki, że Fortnite to płótno, a Lego to farba. Zasadniczo wszystko, czego dotkniesz, staje się Lego podczas gry, a im więcej grasz, tym bardziej świat staje się Lego – tłumaczył.
    Epic Games we współpracy z Lego i Międzynarodową Koalicją ds. Klasyfikacji Wieku (IARC) wprowadzili nowy system oceniania, który usprawni kontrolę rodzicielską. Dzięki niemu rodzice nie będą musieli zabraniać gier, jednocześnie mając pełną kontrolę nad treściami, które będą przyswajać ich dzieci.

    źródło:

    https://www.donald.pl/artykuly/wABtmXn9/epic-games-tworzy-lego-fortnite-ma-byc-przyjaznym-otwartym-swiatem-jak-minecraft